Wirtualny Warsztat z nagrodą na I Kongresie VRT 5
Dwa dni wypełnione prezentacjami, warsztatami z wykorzystania wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości (VR i AR) oraz panelami dyskusyjnymi prowadzonymi przez kilkudziesięciu specjalistów z branży nowych technologii i świata nauki. W dniach 14-15 lipca w Wiśle odbyła się, organizowana przez firmę VRTechnology, I edycja Kongresu VRT „Zastosowania VR/AR w praktyce”.
Wirtualny Warsztat z nagrodą na I Kongresie VRT 4
Dwa dni wypełnione prezentacjami, warsztatami z wykorzystania wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości (VR i AR) oraz panelami dyskusyjnymi prowadzonymi przez kilkudziesięciu specjalistów z branży nowych technologii i świata nauki. W dniach 14-15 lipca w Wiśle odbyła się, organizowana przez firmę VRTechnology, I edycja Kongresu VRT „Zastosowania VR/AR w praktyce”.
Wirtualny Warsztat z nagrodą na I Kongresie VRT 3
Dwa dni wypełnione prezentacjami, warsztatami z wykorzystania wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości (VR i AR) oraz panelami dyskusyjnymi prowadzonymi przez kilkudziesięciu specjalistów z branży nowych technologii i świata nauki. W dniach 14-15 lipca w Wiśle odbyła się, organizowana przez firmę VRTechnology, I edycja Kongresu VRT „Zastosowania VR/AR w praktyce”.
Wirtualny Warsztat z nagrodą na I Kongresie VRT 2
Dwa dni wypełnione prezentacjami, warsztatami z wykorzystania wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości (VR i AR) oraz panelami dyskusyjnymi prowadzonymi przez kilkudziesięciu specjalistów z branży nowych technologii i świata nauki. W dniach 14-15 lipca w Wiśle odbyła się, organizowana przez firmę VRTechnology, I edycja Kongresu VRT „Zastosowania VR/AR w praktyce”.
Wirtualny Warsztat z nagrodą na I Kongresie VRT
Dwa dni wypełnione prezentacjami, warsztatami z wykorzystania wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości (VR i AR) oraz panelami dyskusyjnymi prowadzonymi przez kilkudziesięciu specjalistów z branży nowych technologii i świata nauki. W dniach 14-15 lipca w Wiśle odbyła się, organizowana przez firmę VRTechnology, I edycja Kongresu VRT „Zastosowania VR/AR w praktyce”.